Jumaat, 21 November 2014

Aku :)

1.Rahsia
2.Rahsia
3.Rahsia
4. Aku study Engineering.
5. Sekarang bekerja di sebuah kilang di Malaysia.
6. I'm not an Engineer (and never wish to be one) :p
7. Aku sangat tidak berkenan dengan Matematik dan ape2x yang berkaitan dengannye.
8. Aku sangat suka makan dan selalu failed untuk berdiet.
9. Aku suka menonton kartun, semua cerita seram, psycho thriller, penyiasatan, cerite yang ade perempuan llawa and lelaki kacak yg cool. hehe.
10. Aku suke perempuan cantik. 
11. Aku seorang yang moody.
12. Kadang2x aku suka ketawa. 
13. Aku tembam.
14. Aku sudah bertunang dan akan berkahwin (insyaAllah) pada bulan Oktober 2015.
15. My significant other aku adalah seseorang yang bukan dalam jangkaan aku.
16. Bukan seorang yang lembut. tapi tidaklah terlampau kasar. huhu.
17. Aku suka menangguh kerja.
18. Bukan seorang pengemas.
19. Aku suka tengok gambar (pemandangan, artistik dll) thats why ade pinterest and google+.



the list goes on. whatever.


definitely not me :P

1 ulasan:

  1. youtube, youtube and youtube, to play video games on your
    youtube, youtube and youtube, to play video games on your computer. youtube, youtube and youtube, to play video games on your computer. YouTube, youtube and youtube. youtube and youtube. youtube and youtube. youtube to mp3 converter reviews youtube and youtube. youtubeand youtube.

    BalasPadam